سپهرسپهر، تا این لحظه: 22 سال و 8 ماه و 5 روز سن داره

یه پسر آسمونی

پسرم تولدت مبارک

1390/6/9 2:05
نویسنده : مامان نسرین
370 بازدید
اشتراک گذاری

خیلی تلاش کردم تا وبلاگتو برای تولدت کامل کنم اما متاسفانه نشد.

عکساتو اسکن کردم اما آپلودش خیلی اذیتم کرد.مجبورم فعلا همین شکلی بهت هدیه کنم تا سرفرصت درستش کنم.

با همه ی اینا عزیزم ،دوست دارم .تولدت مبارک. امیدوارم خاطرات تولد 100 سالگیتو توی این صفحه ها بنویسی.

 زیبا

کادوی باباییم بهت یه گوشی خوشگله که امیدوارم ازش درست استفاده کنی.

از یکی دوسال پیش خودت رسما اعلام کردی دوست نداری برای تولدت مهمونی بزرگ بگیریم.فقط دوتای خودتو  خاله جونا کافین.ما هم خوب قبول کردیم.

حالا قراره 5شنبه خاله جونا بیان.جای پدرجونو آنا جون خیلی خالیه.

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان ریحانه
9 شهریور 90 2:43
تولدت مبارک پس اینه گل پسرتون خدا براتون نگهش داره


ممنون .مامان جون. خیلی محبت دارین.پا به پای من پیش میرین.
عیدتون مبارک .ریحان جون عسلی رو ببوسین.