سپهرسپهر، تا این لحظه: 22 سال و 7 ماه و 29 روز سن داره

یه پسر آسمونی

عکس های خاطره انگیز

1390/10/18 12:00
نویسنده : مامان نسرین
1,004 بازدید
اشتراک گذاری

پسر کوچولوی من قربونت بشم !قربون اون دندونای خوشگلت بشم.

وقتی به این عکسا نگاه میکنم اصلا باورم نمیشه که چقدر تغییر کردی و بزرگ شدی.چه روزگاری بود.

راستی گل پسری تو این عکس خیلی شبیه خواهری هستی میدونستی؟!!!!!!!!!

اینجا واسه ی خودت آقا شدی .مهد میرفتی.

اینجا فرودگاه جزیره ی کیشه.تابستون بود بابایی منو سورپرایز کرد.بعد از آخرین امتحان که اومدم خونه بلیطا رو بهم نشون داد.خیلی خوشحال شدم.

موقع جشنواره بود.برای استقبال از مسافرین علاوه بر گروه های موسیقی که اجرا میکردن.افرادی هم با لباس های عروسکی از بچه ها استقبال میکردن.جالب بود.

به زور ازت خواستیم تا باهاشون عکس بگیری .کاملا مشخص بود که ترسیدی.هنوزم وقتی این عکسارو میبینی خودت به ترست اعتراف میکنی.

این سماور بزرگ تو یکی از پاساژهای کیشه.این آقایون محترم هم پسرای همکار بابایی هستن که بطور اتفاقی دیدیمشون.تو هتل ما بودن.برای هردومون خیلی خوب شد.چون تو حسابی سرت باهاشون گرم شده بود.و فکر کنم بودنشون باعث شد تا بیشتر بهت خوش بگذره.

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

مامان بیتا
29 دی 90 9:28
منتظر دیدار شما در نمايشگاه تخصصي دنياي اسباب بازي، آموزش و سرگرمي هستیم. زمان : 13 لغايت 16 بهمن ماه 1390 - ساعات بازديد : 10 لغايت 20 محل برگزاري:خيابان فاطمي، خيابان حجاب، مركز آفرينش هاي فرهنگي هنري كانون پرورش فكري كودكان و نوجوانان جت رو..............هدیه خلاقیت
مامانی درسا
30 دی 90 0:46
سلام مامان نسرین جون عزیزم . چند بار به وب درسایی اومدین که متاسفانه روی آدرس وب تون که میرفتم نمی یومد . حالا با این سوالی که گذاشتین متوجه شدم و از طریق سوالتون اومدم بهتون سر زدم . عزیزم اینطور که متوحه شدم نوشین گل خواهرتون هست که اتفاقا" یکی از دوستان نی نی وبلاگی خودم هم هست و مرتب به هم سر میزنیم . و همیشه همیشه دعاش میکنم چون میدونم دعاهای خالصانه ی اطرافیان بوده که خدا وند منو قابل دونست و یکی از فرشته های آسمونیشو نصیبم کرد. ضمنا" در رابطه با پرسشتون من هم اول آمار وبم کم بود اما به مرور که به دوستانم اضافه شد و به هم مرتب سر میزنیم . خوشبختانه مورد توحه قرار گرفتم و آمار درسایی رفته بالا . بطوریکه امروز تا آخر وقت جز پر بازدید ها بود. تبادل لینک با دوستان حدید بهترین و سالم ترین روشه . و در آخر از اینکه با مادری مثل شما و صدف و سپهر عزیزم آشنا شدم بینهایت خوشحالم و میخوام شما رو لینک کنم .دوستتون دارم .


سلام مامانی عزیز.ممنون از توجهی که نشون دادین.و لطفی که بمن داشتین.منم از داشتن دوست خوبی مثل شما خیلی خوشحالم و با افتخار لینکتون میکنم.
مامان آرینا موفرفری
30 دی 90 1:01
سلام عزیزم.من مامان آرینا هستم.در قسمت پرسش و پاسخ سوالی را مطرح کردم که مدتی بود راجع به اون سکوت کردم با اینکه متوجه بعضی از رفتارها می شدم که چطور بعضی ها خودشون وبلاگشونو پر بازدید می کنن تا اینکه شما سوال پرسیدید و دیدم جای بحث داره و دقیقا هین طور ه که شما فرمودید البته من هیچ قصدی ندارم و هر کس وبلاگش براش محترمه اما در واقع هیچ مطلبی نداره که جذبش بشی و برعکس به وبلاگهائی سر می زنم که تعداد بازدید کمه ولی مطالب اینقدر مفیده که کلی استفاده می کنی.
اگر مایل بودید به وبلاگ دخترم آرینا سربزنید و امیدوارم دوستای خوبی برای هم باشیم.


ممنون از مهربونیتون.منهم امیدوارم دوست خوبی براتون باشم.
مامان آرینا موفرفری
30 دی 90 1:03
ماشااله هزار ماشاله پسره نازی دارید.خدا حفظش کنه.


ممنون عزیزم.
مامان خورشيد
3 بهمن 90 9:07
خيلي عكسهاش قشنگه. الهي بلا ازش دور باشه.
هميشه به گشت و مسافرت. خوش باشيد


ممنون خانمی.چشماتون قشنگ میبینن.