سپهرسپهر، تا این لحظه: 22 سال و 8 ماه و 1 روز سن داره

یه پسر آسمونی

پسر شیر خشکی!

1390/7/5 0:49
نویسنده : مامان نسرین
307 بازدید
اشتراک گذاری

٤ماهو نیمت شده بود تو همچنان اذیت میکردی با اینکه غذاهای کمکی مثل لعاب برنجو حریره بادوم بهت میدادم اما شیرم کافی نبود تا آرومت کنه.

یه بعد از ظهر من یهو تب شدیدی کردم سینم بقدری سفت شده بود و درد میکرد که امونمو بریده بود .با یه حال خراب رفتیم دکتر . تا براش گفتم چه حالی دارم گفت خانم این شیرت سمه دیگه به بچه ندی .

آره گل پسری جنابعالی از همون روز اول که شروع کردی به شیر خوردن جی جی مامانو بد میخوردی و مدام زخم بود منم برای خوب شدنش هر کس هر چی میگفت اجرا میکردم .حتی یکی پیشنهاد کرد که هر بار بعد از شیر دادن با مایع پرمنگنات بشورم .جیگرم در میومد تصورشو بکن یه زخمو با مایع سوزنده بشوری .کباب میشدم اما فایده نداشت.

همین خوب نشدن زخم سر سینم باعث شد تا بالاخره تو5/4 ماهگیت بدنم عفونت کنه و مجبور شدم از همون یه ذره شیرم بگیرمت و اینجوری شد که شما شیر خشکی شدی .تازه بعد از اون بود که کمکم آروم شدی و من فهمیدم این همه وقت پسرم گرسنه میمونده.

تو رو خدا مامانو ببخش من بی تقصیرم.Sorry graphics, sorry scraps, sorry comments, sorry glitter graphics

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)