سپهرسپهر، تا این لحظه: 22 سال و 7 ماه و 28 روز سن داره

یه پسر آسمونی

یک حرف درگوشی

1391/11/23 2:17
نویسنده : مامان نسرین
1,123 بازدید
اشتراک گذاری

چند روز پیش وقتی تو ماشین بابابایی تنها بودیم بهش گفتم به این فکر کردی که چقدر سپهر از ما دور شده دیگه تو خونه خیلی کم با هم هستیم .وقتی از مدرسه میاد اونقدر خسته اس که به زور ناهار خورده نخورده میره می خوابه .وقتی اون خوابه ما از خونه میریم بیرون دنبال کارامون و قتی هم بر میگردیم شاید فقط یک ساعتی کنار هم باشیم و باز سپهر می خوابه و اصلا نمی بینیمش.

بابایی گفت دیگه کم کم باید به این وضعیت عادت کنی.چند سال دیگه نوبت سربازی و بعد هم دانشگاهه و بعد هم کلا خونه زندگیش از ما جدا میشه.

یهو بدجور دلم گرفت.صورتمو کردم سمت پنجره تا بابا متوجه ریختن اشکام نشه.

چرخۀ زندگی دقیقا یک مسیر رو برای همه طی میکنه و تا زمانی خودت مسافر این مسیر نشی متوجه سختیش نمیشی.

خداوندا ! هر آنچه که خوبیست برای فرزندم مقدر فرما.آمین

پارک تندوره درگز---لباس تنتو خودم دوختم قبل از به دنیا اومدنت

اینجا اصفهانه و خونۀ دانشجویی من و بابایی.طبق معمول بابا با گذاشتنت روی لحاف و تشک ها جیغ منو بلند کرد.آخه می ترسیدم که یهو تکونی به خودت بدی و بیافتی.

اینم خاطرۀ یک روز خوب خدا !!!

پسندها (1)

نظرات (4)

جشنواره بزرگ تولید صداهای صوتی
15 اسفند 91 14:19
دوست بزرگوار نسرین عزیز برآنیم تا بزرگترین کتابخانه صوتی برای کودکان و نوجوانان ، بویژه کودکان نابینا را ایجاد کنیم . از شما بزرگوار رسما دعوت به عمل می آید تا در اجرای این جشنواره ، درخواست " همکار افتخاری" ما را پذیرا باشید و با اطلاع رسانی یا هرگونه اقدامی که خود صلاح می دانید، یاری مان نمائید.
مامانی درسا
9 فروردین 92 4:06
مامان نسرین و سپهر عزیزم خداوندا دوستانی دارم که در اعماق قلبم جاى دارند؛ آنان شایسته محبتند و یادشان مایه ى آرامش جان، در این ایام آغازین سال جدید عزت و غرور شان التیام و اعتلا و سلامت و شاد بدارشان. سال نو مبارک
مهسا مامان نورا
6 تیر 92 15:37
سلام دوست خوبم نورا در مسابقه نی نی شکمو شرکت کرده است لطفا کد 190رو به شماره 20008080200پیامک بزنید سپاسگذارم .منتظر رأیتونم خاله جونی
مامان متین
22 آذر 92 18:27
سلام ایشالا همیشه با هم خوب و خوش باشین کی باشه متین من اینقد بزرگ باشه با هم عکس بگیریم.... ب ماهم سربزن.