سپهرسپهر، تا این لحظه: 22 سال و 7 ماه و 28 روز سن داره

یه پسر آسمونی

گل پسرم تولدت مبارک.

1390/11/8 11:02
نویسنده : مامان نسرین
2,135 بازدید
اشتراک گذاری

پسر گلم تا سن ٦ سالگیت جشن تولدات یه مهمونی خودمونی بود که خاله جونا و پدر جونو آنا جون بودن.خوش میگذشت.

به مناسبت ورودت به کلاس اول و جشن ٦سالگیت یه تولد بزرگ ترتیب دادیمو همه ی فامیلو دعوت کردیم.(عکساشو باید جمع و جور کنم تا برات بذارم) چون من تو اون مهمونی خیلی جوش زدم و...........باباجون گفت دیگه نمی خواد این مدلی جشن بگیری .مهمترین دلیلشم این بود که چون ما مشهد نبودیم مهمونی رو خونه ی آنا جون گرفتیمو حسابی همه رو انداختیم تو زحمت.

خلاصه از اون سال به بعد خونه ی خودمون واست جشن میگرفتیم با گروه دوستان و همکلاسیهات و دوستان خودم.اونم عالمی داشت.

این کیک خوشگل مربوط میشه به تولد ٩ سالگیت.بعد از این تولد ازم خواستی تا جشن تولدات فقط دوستای خودت باشن و مهمونای من نیان.(اطاعت قربان)

اینام چند تا از دوستاتن که باهم حسابی خوش گذروندین.

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

مامان پارسا قند عسل
9 بهمن 90 0:54
پسر گلم.تولدت مبارک الهی که 2000 ساله بشی و همیشه هم موفق و شاد باشی. مامان نسرین وبلاگ دختر گلمون باز نمیشه برام عنوانش رو بذار تا سرچش کنم عزیزم
مامان پارسا قند عسل
9 بهمن 90 0:56
پسر گلم تولدت مبارک.عزیزم الهی که 2000 ساله بشی و همیشه و تویه تمام کارات موفق و شاد باشی.
مامان نسرین جون،وبلاگ دختر گلمون وا نیشه.اگه میشه عنوانش رو برام بذار تا سرچش کنم عزیزم


مرسی مامان جون مهربون.ایشاالله شمام همیشه سالم باشین.
نمیدونم مشکل چیه که آدرس جواب نمیده چون من تو قسمت نظرات آدرسو ثابت گذاشتم.
مامانی درسا
15 بهمن 90 11:09
عزیزم قند عسل مامان . و تموم خاله های نی نی وبلاگی تولدت هزاران بار مبارک انشاالله همیشه سالم باشی و شادشادشاد .


ممنون خاله ی مهربونم.دوستتون دارم.
مامان پارسا قند عسل
15 بهمن 90 15:10
پسر خوب،الهی که همیشه و تویه همه المپیادات موفق باشی داداش مهربون.


مرسی خاله جون.ایشاالله پارسا جونم موفق باشه.و شما شاد باشین.
مامان نسترن
20 بهمن 90 14:15
هزارو چندمین سالگرد تولد بزرگ مرد آسمونی مبارک


ای خاله جون!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!به هزاره ی امیر جونم میرسیم ایشاالله
مامانی درسا
25 بهمن 90 15:05
من کلبه ی خوشبختی تو را روزی با گلهای شوقم فرش خواهم کرد و قشنگترین لحظه هایم را به پای ساده ترین دقایقت خواهم ریخت تا بدانی عاشق ترین پروانه ات خواهم ماند . . . روز عشق بر شما و مامان مهربون مبارک
مامانی درسا
23 اسفند 90 14:17
بیا در غروب آخرین سه شنبه سال برای گردگیری افکارمان آتشی بیافروزیم کینه ها را بسوزانیم زردی خاطرات بد را به آتش و سرخی عشق را از آتش بگیریم آتش نفرت را در وجودمان خاموش کنیم .
مامانی درسا
26 اسفند 90 8:32
چند روز دیگه بهار میاد و همه‌چیز رو تازه می‌کنه، سال رو، ماه رو،
روزها رو، هوا رو، طبیعت رو، ولی فقط یک چیز کهنه میشه که به
همه اون تاز‌گی می‌ارزه، «دوستیمون»!
دنیا را برایتان شاد شاد
و شادی را برایتان دنیا دنیا آرزومندم
هر روزتان نوروز


نوروزتون خجسته.همیشه سبزو پر طراوت باشین.
مامان خورشيد
31 اردیبهشت 91 7:57
اليهي هميشه خوش باشي سپهر خان.


ایشاالله خورشید منم همیشه شاد و سلامت باشه.