سپهرسپهر، تا این لحظه: 22 سال و 7 ماه و 1 روز سن داره

یه پسر آسمونی

یرنامه ی سلامت باشید

1390/9/21 13:59
نویسنده : مامان نسرین
1,568 بازدید
اشتراک گذاری

امروز خیلی اتفاقی شبکه ی 3 رو روشن کردم دیدم برنامه ی پزشکی شروع شد.........می خواستم شبکه رو عوض کنم یهو دیدم موضوع برنامه تغذیه در دوره ی نوجوانیه..........شمام که بد غذا ..............همین باعث شد که سریع گوشیمو بردارمو پیام بدم.............بعدشم همونطور که tvروشن بود رفتم سراغ جارو برقی.............

بعد از چند دقیقه دیدم از پیام من خبری نشد با خودم گفتم حیف سوال به این خوبی مطرح کردم اما جواب نداد..............تو اینم شانس ندارم................

یهو گوشیم زنگ خورد................گفتم کی به گوشیم زنگ زده.............شماره ناشناس بود.............گفتم حتما اشتباس..............با بی میلی جواب دادم..............یه خانم از اونوره خط با عجله برام توضیح داد که خانم از برنامه ی سلامت باشید تماس میگرم شما رو خطین صدای گیرندتونو قطع کنینو سوالتونو از دکتر بپرسین.............

یهو شوکه شدم ...........قلبم داشت از تو حلقم در میومد..........مثل اینکه دوربین می خواد خودمو نشون بده............داشتم غش میکردم ..............چند لحظه ای منتظر شدم تا اجازه ی صحبت بهم دادن..........

اما جواب دکتر این بود که رژیم غذاییمون اشتباهه و تو رو باید ببرم پیش مشاور تغذیه............

خلاصه شازده پسر بخاطر غذا نخوردن جنابعالی صدای قشنگ مامانم از شبکه ی 3 پخش شد......

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

نوشين
25 آذر 90 2:05
معروف شدي خواهر


چه کنیم خواهر
نرگسی
2 بهمن 90 1:44